Thursday, August 5, 2010

utm ke?? em bole lah..


utm
sabuah universiti yang telah menganjurkan satu program untuk plajar- pelajar yang bakal menduduki peperiksaan besar iaitu spm
tapi masalahnye sekarang
program tuh selama 3 hari 2 malam
and tarikh die pulak dekat- dekat dengan tarikh trial spm untuk paper pertame aku
adoiiiyai !
nak pergi ke tak nak nie eyk ??
aku fikir bagai nak rak tau tak !
last2 mase hari yang sepatutnye aku kene hantar borang
tangan aku gatai keluarkan borang yang dah tersedia isi tuh
and terus bagi pada wakil kutipan borang tuh
wargh !!!
mule2 tuh ralat jugak lah..
tap bile dah lame2 dah oke balik dah..
hehe
tapi tak lame lepas aku balik ke rumah
ibundaku bagitau yang dy nak pergi ke kl hujung minggu nie untuk shopping raye !
warghh !
tertinggal lah aku seorang terdampar kat utm tuh
tapi tak lame lepas tuh pulak
mak aku mcm tak tahu lagi..
lega lag sikit hati den
hahaha
tapi ada satu lagi kejutan !
iaitu kakakku yang belajr di bandar baru bangi akan pulang ke kampung iaitu rumahku syurgaku pada hujung minggu nie
dan akan pulang ke sane semula pada hari ahad tghari !
tak sempat lah aku nak jumpe dyorang
tak bole nak story mory dengan dyorng
plus..
kalau dy balik minggu nie
puase nanti dy emang tak dapat balik..
raye ler jawabnye baru dy balik..
aku plak balik dari seminar tuh hari ahad dalam kol 6 petang..
aku sampai kote..
dyorng dah sampai seremban
cess..
xpe lah kot..
borang pon dah hantar
lagipon..
utm tuh bukannye selalu ada peluang mcm nie
klu nak pergi ramai2 dengan kengkawan..
hmm
time tengah sekolah nie je lah
lepas habis sekolah dah tak de nye nak rase macam nie sume
so....
what ever it is..
kite enjoy !!
ahaks !

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr