Friday, August 20, 2010

memang nak kena nie !


setelah seminggu aku melalui hari-hari yang cukup mencabar fizikal dan mental aku nie
setelah meredah segala onak dan duri yang penuh dengan lumpur yang kecoklatan itu
akhirnya sebeban yang menimpa kepala hotakku ini terlepas
minggu peperikssan yang amat penting begitu menyeksa keinginanku untuk terus tido daripada membaca buku yang menyimpan pelbagai sejarah berkaitan dengan negara
adoiiiyaii..
hancoss kertas sejarah aku lah
aku bace bagai nak rak..
mau tak mati kering aku kat sini kalau tak kuat semangat
bile aku dah bace ape yang aku termampu
datang part nak jawab paper exam tuh
semua yang aku bace tak ditnnya secara detail
tapi tnye soklan pasal yang lain pulak
hahahahaa (ketawa tak ada perasaan)
memng da confirm lah ada tempat kosong yang tak diisi
sebab dah tak ada idea yang jawab
starting paper aku dah oke dah dri first day aku exam..
tapi bile tibe part sejarah
fuhh..
habis lah aku kena leter dengan mak aku klu dy tahu pasal nie nanti
padahal dy paling minat giler
sejarah
kalau nak suruh dy cerita dari tingkatan satu dy ingt lagi
power betol daya ingatan parents aku nie.. haha

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr