Wednesday, September 1, 2010

cukup lah sampai sini dulu






tak sampai tiga minggu aku berjuang
akhirnya aku berjaya juga habiskan apa yang aku dah mulakan tuh
harap- harap apa yang aku perjuangkan
peroleh hasil yang tidak dijangka
hahaha
peperiksaan percubaan spm aku selama tiga minggu nie
dah aku habiskan
dimulakan dengan kertas lukisan kejuruteraan dan diakhiri dengan kertas3 kimia dan fizik
harap- harp keputusannya cemerlang macam apa yang diharapkan orang sekeliling aku juga
hoho0..
aliran aku adalah orang yang terawal habis jawab semua paper
habis je paper..

kiteorang semua bersorak dalam mood raye pulak..
tak sabar rasenye nak beli barang- barang keperluan raya
nak buat co0kies lagi untuk hari raye
tapi tahun nie parents aku ta pasang pelita lah
and budak budak sekarang pon tak de yang main bunga api lagi
kuno lah katakan
masing masing sibuk dengan mercun
cakap ibu bapa kat rumah tak dengar
bila tangan badan semua dah melecur
menyesal tak sudah
adoiiii
hmm
cakap pasal raye
tak sabarnye nak makan ketupat rendang semua
kebetulan tahun nie mak aku plan nak buat serunding lawannye lemang
fuhss !
sedap tuuu
hmm
raya tinggal lagi seminggu lebih je lagi
tak sabar nak tengok situasinye
ngeh ngeh ^^
tapi lepas cuti raya habis
aku terpaksa lah berjuang balik
masa untuk aku bersuka ria tamat
tak ada lagi keluar jalan jalan beraya sampai sebulan
aku cuma raya seminggu je
beraya rumah sanak saudara and kenalan rapat
then balik semula ke alam persekolahan yang bagi aku cukup mencabar tahun nie
sebabnya aku salah seorang student bakal menghadapi peperiksaan spm
adoii
terpaksa lah aku duduk kat rumah menghadap buku untuk persediaan nanti
adoiii
(depan mata dah ada sampul duit raya.. tak berisi lagi.. agak2 tahun nie dapat lagi tak duit raya?? ngeh ngeh ^^)

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr