Tuesday, September 14, 2010

pagi raye '10

first of all.. aku nak ucapkan selamat hari raya kepada semua yang menyambut aidilfitri and ampun dipinta sekiranya ada terkasar bahasa ke kan.. haha.. hmm.. lame jugak aku bercuti daripada buat entry kat blog nie.. biase lah time2 raye nie.. kesibukan tuh memang melampau lampau ada.. kalau ada mase pon.. belom ada feel nak buat entry.. paling tak pon aku just akan bukak blog and fesbuk aku.. lepas tuh just tengok sepintas lalu je.. then aku keluar untuk job aku yang semestinya memproses taik mate sebanyak yang mungkin (just joking_ ;p)

well.. korang pon tau kan.. setiap kali hari raye memang tak best kalau tak ada rendang.. macam tuh jugak lah aku.. setiap tahun itu lah hidangan utama untuk keluarga aku.. dengan sampingan nya sekali iaitu nasi empit.. (sebab kiteorang sekeluarga tak makan sangat ketupat_;p) tapi yang lain nya tahun nie mak aku tak buat nasi beriani.. maybe sebab nak buat kelainan sikit.. so mak aku buat nasi tomato.. memang umphh! haha

tahun nie walaupon tak ramai yang ada untuk raikan aidilfitri.. kiteorang tetap buat macam biasa.. walaupon suasana die rase macam pelik.. tapi yang paling terase sekali of course lah parents aku.. especially my father yang sememangnya menantikan kehadiran seseorang.. walaupon dy tak cakap.. tapi hati seorang bapa.. aku tau lah kan (chewahh!_;p) tapi.. raye tahun nie tetap meriah macam biase.. walaupon duit raye jadi berkurangan ;p bak kate si cilik aiman.. aiman tak kisah.. janji dapat berkumpul ramai2 and saling bermaafan.. sekian bermula sesi mengalirkan air mate di sebabkan rase penyesalan itu.. sob.. sob.. :''

tahun nie kire boleh masuk book of record lah rase nye.. sebab tahun nie banyak giler rumah sedare mare yang aku pergi.. tak macam sebelum2 nie.. inilah peluang aku nak mengenal sedare mare aku.. warghh! syok lah seh.. rupe2nye ramai jugak sedare mare aku yang sebaye dengan aku.. ngeh ngeh ^^ (tak pernah tahu kott_;p)

cuti raye pon dah nak habis.. lepas nie memang aku kena mengadap buku aje lah.. bulan 10 nie dah pekse spm.. dah takde nye nak jalan2.. lepas nie kenalah rewind balik apa yang aku dah belajar dulu.. ape taknye.. otak dah beku sebab asyik ingat nak beraye je.. haha habis lah lepas nie homework memang bertimbun lah.. nak reberse punye pasal.. ngeh ngeh ^^

oke lah chow dulu.. nak bertolak pergi utm.. ^^
p/s: nak upload pic kat sini tapi malas lah pulak.. so aku upload kat fesbuk je.._;p

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr