Friday, September 17, 2010

susah kalau berkulit putih ni

'assalammualaikum !
lame tak jumpe kau'
kate salah seorang sepupu mak aku.. tetiba tengok ada pulak mat salleh yang tercongok depan pintu rumah aku nie.. dalam hati aku bercakap sorang2..' nie pehal plak ada mat salleh plak nie.. ada dua pupu aku yang berkahwin dengan mat salleh ke..'
tup tup
rupanya dia cuma kawan kepada dua pupu aku tuh je.. tak lebih dari tuh.. diaorang kenal pon melalui chatting(berani betul dua pupu aku tuh)
segak berbaju melayu and bersongkok sekali.. sekali pandang dah macam laki sherina rizdwan pon ada( cute anak dy_;p).. hak hak bila dengar cerita dua pupu aku tuh..memang seronok.. haha dengar cerita dia duduk kat kampong and bakar lemang kat sana dalam hujan2 tuh.. suke betol dia time tuh.. haha tak dapat nak dibayangkan kot.. ape taknye.. kat rumah aku nie.. tengok tas tangan tuh dia dah pelik.. nak bukak paip kat rumah aku pon berjam.. aku dah pelik kan asal tak dengar bunyi air nie.. kate nak basuh tangan.. rupe2nye.. dia tengah pikir macam mane nak bukak paip tuh.. haha orang putih nie biase lah tangan dah biasa sangat pakai sudu.. ila part nak suruh dy makan pakai tangan memang kaku lah jawabnye.. haha banyak lagi lah yang bole digelakkan.. tapi tak sampai hati pulak nak bongkar semua.. haha tapi dia nie memang jenis yang suke cari pengalaman baru.. dia suke mengembara.. sebab tuh die sanggup turun ke malaysia daripada london sana tuh..

p/s: dapat jugak pose anak beranak kat luar rumah dengan mat salleh tuh

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr