Friday, October 8, 2010

suke like love minat !!!!



SUPERNATURAL was the first drama yang aku tengok daripada season pertama sampai lah season yang terbaru nie tanpa ada miss satu episod pon.. kalau tak.. ada je drama lain yang aku miss.. but not this.. coz i loveee it so much.. story dy memang lain daripada yang lain.. pasal iblis dan malaikat yang selalu ada kaitan dengan keluarga dyorang..
another reason is.. pelakon dy semua mantap2 beb.. memang sesuai dengan watak masing2.. but actor yang aku paling suke sekali of coz lah jesen ackles.. so kind walaupon nampak macam playboy.. haha watak dy dalam story nie memang same macam bapak dy winchester.. hahaha tak dapat nak digambarkan macam mane sukenye aku tengok cerita nie.. tapi season yang paling aku suke.. season 6.. sebab ada watak tambahan,, dyorang gunekan malaikat yang baik turun ke dunia untuk dean.. and lepas dean keluar daripada neraka tuh.. ada sesuatu yang berubah pada dean.. thats what i like.. ^^

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr